2018年4月17日星期二

乾炒牛河同蘿蔔湯

最近買左包河粉, 一於整乾炒牛河, 自己煮少油D, 今次D牛肉靚, 好食. 見bloggers 煲蘿蔔湯, 我又試試, 用上排骨, 第一次煲, 好清甜, 下次有靚蘿蔔會再煲, 我想試整清湯腩呢!😋



6 則留言:

  1. 两樣都係我至愛,唔客氣喇,Ha !Ha!

    回覆刪除
  2. 我前幾日先炒完個牛河俾袁生食,我同妳一樣覺得自己炒可以少油d,蘿蔔湯好味,我今日係超市買左pack牛肋條,都諗住過幾日整清湯蘿蔔牛肋條俾袁生食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都記得袁太整過清湯蘿蔔牛肋湯, 等我快D買靚牛肉回來整先. 嘻嘻😊

      刪除