2020年3月17日星期二

無蛋班戟 crepe egg free

小朋友下午茶想食班戟, 但屋企無蛋, 俾我發現YouTube 有無蛋班戟教學, 又試試. 材料拌勻, 等30分鐘才開始煎, 味道我覺得同用蛋一樣, 不過我今次只試左半份份量. 大約做到六個. 這個食譜好好, 會再整. 👍🏻💗😊
Ingredients: 500 ml milk of your choice 2 tbsp butter or milk free margarine 200 grams plain flour (gluten free if you so desire) 50 grams sugar ½ tsp bicarbonate of soda/baking soda Pinch salt

2 則留言:

  1. 無蛋我都試過,加香蕉又試過,其實就咁用水都試過,哈哈。
    你呢個食譜都用左好多材料。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香蕉我都試過, 不過大仔吾喜歡個口感. 😜 係喎, 等我試下用水先. 😊

      刪除