2020年3月18日星期三

低醣牛油果蛋卷餅+牛油果保存法 low carb almond flour, avocado with egg wrap

最近同朋友仔傾開減肥佢用食療法(即由食物入手今次試低醣Low carb. 我見食譜都好簡易加上屋企有食材今日試左做牛油果蛋卷餅. (卷餅材料係杏仁粉38g, 熱水55g, 一湯匙麵粉, baking powder 1/4 茶匙,拌勻之後放煎Pan 烘熟就ok)
之後再加半個牛油果同煎蛋皮(蛋皮我只用左一半份量其他俾家人食三樣食物卷起一齊就食得😘味道俾我想像中好食雖然個杏仁卷賣相麻麻但好飽肚🌮💗下次可以用14個牛油果都應該ok. 🥑
題外話原來切開左既牛油果除左用檸🍋汁保存切開有核個面反轉放入清水入面同入食物盒再放入雪櫃(蔬菜個層), 第二日食都無變黑曬這個方法好適合我呢因家吾係常常有檸🍋(圖中個牛油果黑色部分係太熟我放太耐先開黎食所以有少少黑左不過食感無問題等我再找多D食譜再試試希望夏天前減到個豬腩肉🐷🤣







2 則留言:

  1. 我次買牛油果都會浪費部分,一係太熟,一係太生。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都係, 所以另願現在放耐D, 熟好過生. 🥑

      刪除