2013年9月3日星期二

日本雞蛋模



昨日仔仔學校旅行, 所以整左便當俾仔仔. 用左係日本城買既雞蛋模. 其實係Blog到見到其他bloggers整便當時, 都想要個模, 現在終於俾我買到啦, 好開心呢. 係$12店, 見到有星星圖案, 不過鐘意公仔圖案多d, 所以買左這款. 這個包裝, 有2款公仔, 一個係兔仔, 一個係熊仔. 

做法好簡單, 首先煮熟左隻蛋, 隻蛋仲暖, 將蛋放入模, 再將蛋模放入冰水, 10分鐘. (我放左30分鐘) 便完成這個咁可愛既公仔蛋啦. : ) 選蛋方便, 吾好用太大隻既蛋, 如果吾係好易難, 整吾到個圖形啦. 

如果你想特別d, 可以加上食用色素, 或者用豉油, 咁個隻蛋個樣就會特出d, 清楚d啦. ^^

6 則留言:

  1. 個雞蛋模係味向日本城同$12店都有得BUY架?THX~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 相個兩個模, 我係日本城架,$12店個D係星星型模黎架. ^^ 不過我係新年個時買, 吾知現在仲有無得買.

      刪除
  2. 我都係向YAHOO BLOG搬過來呀~多多指教~~XD~
    http://moritatintin.blogspot.hk/

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我一陣過去你個Blog到先. 多多指教. ^^

      刪除
  3. 您之前係香港買定都帶去外國???

    旦我比較喜歡食熱的,因為我腸胃差,唔食得生冷野!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 見得意, 買左番來整蛋俾仔仔食. 我仔仔又係腸胃麻麻地, 對牛奶雪糕, 你要小心身體. ^^

      刪除