2014年4月14日星期一

Liese prettia 日本花王泡泡染髮



終於俾我買到Liese prettia 日本花王泡泡染髮, 其實想染髮好耐, 不過自己又冇經驗自己染, 又吾想花幾個小時係髮型鋪, 經朋友介紹這款簡易泡泡染髮, 心動了, 選色又多, 自己喜歡啡色, 所以選了這個, 可惜我不懂日文, 吾知這個係咩顏色, 同個sale姐姐講第一次染, 出來個效果吾會太淺色, 吾知有冇bloggers知咩顏色呢? 好心急想快D試, 不過下個月先有時間試, 遲D再update用後感. ^^


8 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都未用過, 不過朋友話oK, 所以買黎試試. ^^

      刪除
  2. 我都喜歡泡泡染髮, 好方便, 我用salon de pro呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. Salon de pro 好用嗎? 用完會吾會好乾?

      刪除
  3. 泡泡染髮好好用, 就算我長頭髮都係自己染多架 嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次染咋, 好期待個效果, 不過最快都要下個月中先有時間試. ;p

      刪除
  4. 回覆
    1. 我都係呀, 吾知會吾會跟個盒顏色一樣呢. ^^

      刪除