2015年8月10日星期一

時令生果

其實我本身對今食生果麻麻鍾意, 但自從上胎懷孕, 就開始喜歡食生果啦! 

現在夏季時令既西瓜, 芒果都有買回家食. 最近買左D新鮮無花果, 以前會買好多回來自己食, 不過朋友有次話入面有蟲, 所以今次買D冇壞, 應該會好D. 

黃肉桃子又係好食, 不過我喜歡淋身, 會買左放幾日先食, BB都好喜歡食桃子. 

買左個牛油果同幾個蘋果, 牛油果BB上次試左一啖, 都OK, 不過其實我係買俾自己食, 想試試谷友話既刺身食法. 蘋果老公同仔仔分黎食. 細細個放入午餐盒好方便. 



13 則留言:

  1. 牛油果冇味架,我麻麻咋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都吾鍾意架, 係最近先喜歡食.

      刪除
  2. 喜歡無花果~ 現時是吃多種水果的好時機!

    回覆刪除
  3. 以前在娘家都多吃水果架,因為阿媽會買...佢又鐘意食,但結左婚反而少左....
    係呢排先叫食返多d....尤其出開城就會想多d生果,例如:桃、無花果、火龍果(大)、車厘子等.... 仲有仲有...我最愛的榴槤!kaka!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來小高喜歡食榴槤, 我係以前去完泰國旅行先喜歡食榴槤, 諗起都好味.

      刪除
  4. 我就好鍾意食生果,不過就唔係樣樣都食 :) 用生果代替零食,健康好多 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 食生果健康好多, 我都係這年才食多D, 以前做女, 麻麻地食生果咋. :p

      刪除
  5. 生果有益呀,樣樣都食吓最好了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 此留言已被作者移除。

      刪除
    2. 同意啊, 所以現在買多D生果回家, 希望仔仔喜歡食多D生果. :)

      刪除