2015年8月28日星期五

蝴蝶蘭花

我家盆蝴蝶蘭花真係好耐看呢,

在六月頭開花, 到現在將近八月尾花朵還是這樣美.

蘭花係我最喜歡既花之一, 相信這盆花可以開到三個多月花期呢.

感恩, 每日看見你, 人都開心D. 所以我好鼓勵人地種花, 又綠化, 這個興趣幾好架.



12 則留言:

  1. 又開花,好靚呀。過年買的, 死了兩株。我買了肥,毎周給它們澆肥,希望可以。

    回覆刪除
    回覆
    1. 加油靚芒, 之前我都C左好多株, 最近才比較好. ^^

      刪除
  2. 您一定好有心機打理它了,可以種到咁耐和靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小月, 這盆係驚喜黎架, 因為佢一年開三次花. 之前我種個D要半年至一年先再開花. 所以這次好開心呢! :)

      刪除