2015年8月12日星期三

這是誰?

上次係blogger EE到見到佢介紹Wally, 於是同仔仔去圖書館睇睇有冇佢既書可以借. 

仔仔大愛這個人物同書藉, 本來想買本俾佢, 不過這些書玩一兩次就吾玩, 所以都係借書好過.

其實我覺得這本書大小朋友都適合玩, 除左主角Wally, 仲有其他角色增加難度. 

我最鍾意找尋小物, 好似鎖匙, 書卷, 望遠鏡, 相機, 骨頭. 細細地, 真係幾難找, 不過找到又好開心. 

同仔仔一齊玩, 有傾有講, 好好既親子活動呢! ❤️


12 則留言:

  1. 我也喜歡去圖書館借書呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在放暑假, 我地個個星期都去借書呢, 係仔仔既新節目. ^^

      刪除
  2. 我都鍾意去圖書館借書, 香港好方便, 如果真係有需要先買, 一來慳錢, 二來慳地方 :)

    回覆刪除
  3. 呢個好玩呀,玩一兩次就吾玩, 所以都係借書好過>>>我十分同意呀

    回覆刪除
  4. 我都係去圖書館借咖。
    D圖咁細粒,真係好考眼力喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好細粒架, 有時要找好耐先找到, 不過都好好玩呢! :)

      刪除
  5. 有趣益智,不僅小孩喜歡,大人也回味童真。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我推薦俾大小朋友睇呢, 真係好好玩架! :)

      刪除