2015年9月12日星期六

脆皮奶黃月餅

日日上facebook 見好多谷友整月餅, 手痕呢, 所以這兩晚等仔仔們睡覺既自由時間整下月餅先. 上年整左冰皮兔仔月餅, 但留吾到好多日, 皮會不好食. 所以今次注攻奶黃月餅, 仔仔大愛這款月餅, 今早老公俾左個仔仔試, 佢話好好食, 聽到心都甜曬呢!

我用50克月餅模整左16個月餅, 但今次只要幾個靚仔, 其他個面都糊左, 不過我已經好開心, 自己食, 不是送人, 吾怕啦!哈哈. 

多謝blogger高Ling 既食譜, 有指引又詳細既提示, 我仲有材料淨, 可能遲D會再做多轉. :)

http://linglingkitchen125.blogspot.co.uk/2014/08/blog-post_22.html#more

12 則留言:

  1. 整得好靚喎,您講得啱呀,高 Ling 嘅食譜真係好得咖,我都跟佢學咗好多知識呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小月, 多謝bloggers 同谷友分享, 我真係要多多學習呢. ^^

      刪除
  2. 回覆
    1. 謝謝EE, 都係要多謝高ling既詳細分享, 我先成功. ^^

      刪除
  3. 回覆
    1. 謝謝小桃, 都係要多謝高ling既詳細分享, 我先成功. ^^

      刪除
  4. 整得好靚喎,呢個星期四我就去上堂。未到已經有啲興奮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Cici, 去上堂一定好好玩, 我都想上堂學整廣式月餅呢. :)

      刪除
  5. Kwan, 整得好靚呀!送禮都得 ~
    我都係頭幾年整下送比屋企人,之後無再整,覺得好花時間和心機!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝, 小高你好嗎? 真係好花時間同心機, 我都要仔仔們睡覺先整咋, 昨晚仲整到12點先睡呢.. 哈哈. ^^

      刪除