2015年9月6日星期日

洋蔥豬扒飯

今次老公出手做大廚, 哈哈, 我又放假一天, 不用煮飯.

佢煮左自己最拿手既洋蔥豬扒飯, 好好食架,

首先炒洋蔥, 跟著煎豬扒, 煎到脆身, 加番個汁, 完成.

每次整這個飯, 我地一定煮多D米, 這個碟頭飯真係very good. :) 


12 則留言:

  1. 回覆
    1. 老公煮野食好叻架, 我嫁俾佢後, 七成廚藝係佢教架, 因為我做女時吾識煮飯架. :p

      刪除
  2. 如果袁生都肯入廚房煮野俾我食 , 我已經好幸運呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 揾次同佢試試一齊煮, 可能之後會喜歡煮飯呢. :)

      刪除
  3. 好吸引呢 ~ 你honey好叻叻!:)

    回覆刪除
  4. 您好幸福呀,有位咁叻煮嘢嘅丈夫!

    回覆刪除