2015年9月18日星期五

清潤湯水

這個星期好忙碌, BB去健康院做評估, 因姑娘俾錯資料 (BB早產, 應該做7個月評估, 不是8個月) 所以遲D要做多次.

之後大仔話想跟朋友仔學街頭跳舞 (street dance), 所以安排左試堂, 見佢都玩得好開心, 所以每個星期五放學後就參加.

見老公有D口乾, 去超市買左個木瓜, 加雪耳豬展, 蜜棗, 煲左這個清潤湯, 果D雪耳同木瓜都好正啊, 我平時都好少食湯料, 不過今次有我同老公喜歡既雪耳, 我就食木瓜, 老公就食豬展, 全部湯料清曬. 吾知點解, 我地煲完湯, 個舊豬肉好淋, 老公次次都話要食. 仲想留黎做肉鬆都吾得呢. :p




8 則留言:

  1. 今晚芙芙大姊都煲咗類似嘅湯品,不過就係木瓜雪耳糖水,
    好好味呢,近來天氣開始有點乾,
    真的要滋潤下先得,你呢個湯正呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝芙芙, 木瓜雪耳糖水都好滋潤, 正啊, 下次又整先. :)

      刪除
  2. 我都鍾意食煲完湯豬展~

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前我老公吾食湯渣架, 佢試左一次就鐘意食啦. ^^

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈, 佢仲識跳robot dance添, 佢話跟同學仔學架. :)

      刪除