2016年8月22日星期一

福建炒飯

上個星期買左D急凍蝦仁, 見雪櫃有盒雞肉, 一於整福建炒飯, 食譜話要用乾瑤柱, 不過仔仔吾鐘意食, 所以只加冬菇, 雖然材料係少左, 但一樣好味道.
加個雞蛋炒飯底, 放餸上面, 懷舊又好味既碟頭飯就成為我地既晚餐啦.





14 則留言:

  1. 加埋冬菇好味呀,噫,佢又唔怕吞冬菇星黑黑地色喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝EE, 仔仔對菇菌有好感, 由其冬菇, 特別偏愛...嘻嘻.

      刪除
  2. 好好味呀,我D仔細個時,我鐘意煮呢D碟頭飯,小朋友好鐘意咖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀, 這個仔仔們食得好快, 又易整又洗小D碗, 正啊. ^^

      刪除
  3. 天時暑熱食有汁的碟頭飯好正呀, 碗碟都洗少D, 我好多時都煮碟頭飯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 其實我好耐無煮三餸一湯啦, 好多時都係煮碟頭飯, 方便啊. :)

      刪除
  4. 呢個我有機會都想整,我鍾意中間有一粒粒嘅芥蘭莖

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都喜歡加芥蘭一齊, 不過家中無, 下次加番. :)

      刪除
  5. 我都好鐘意食福建炒飯,鐘意加埋菜心莖或芥蘭莖一齊炒

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都喜歡加菜莖一齊炒, 不過今次家中無, 下次加番.^^

      刪除
  6. 回覆
    1. Thank you Mei, 這個碟頭飯方便, 又洗小D碗..哈哈.

      刪除