2016年8月2日星期二

迷你薄餅 Mini pizza + 午餐

仔仔放暑假, 所以留在家中既時間比較多, 見雪櫃有香腸同磨菇. 於是一早用麵包機做薄餅麵團, 將麵團一開二, 半份大仔食, 另外半份整迷你薄餅比小B食. 用左淨番既麵團包腸仔, 來做個迷你腸仔包版自己食.

大仔食晒4件薄餅, 小B都好喜歡食迷你pizza, 這款食物可以整多D, 小B吾食飯時, pizza焗番熱就食得, 夠哂方便. ^^

食譜: 這個份量可以做到一個大pizza, 或者 七個迷你pizza

高筋麵粉 150克
水    100ml
鹽.   半茶匙
酵母 半茶匙


8 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈, 我切左一件件, 所以佢好開心可以自己用手食. :)

      刪除
  2. 回覆
    1. Thank you 袁太, 細細個方便小B食又易收藏, 放入雪櫃都容易D. ^^

      刪除
  3. 我聽過小朋友真係鍾意自己用手拎住食物嚟食,多過用餐具,唔知係咪真

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得一DD小朋友, 我大仔就直接用匙, skip左果finger food 個part, 反而小B就喜歡自己用手食. 我初初都好頭痛點様煮finger food 俾小B, 但健康院既 Heath visiter話用手食對BB腦用手靈活度好, 可以訓練下個手指同腦, 其實真係各有各好. ^^

      刪除