2017年1月1日星期日

大紅大紫-紅豆蓉

祝福大家新年大紅大紫, 幸福滿滿. 新一年第一炮就係整紅豆蓉啦. 其實街上都有紅豆蓉賣, 不過我覺得甜過頭, 所以自家製, 小糖又健康D (無防腐劑), 但就吾放得耐.

這個紅豆蓉我想用來整雞蛋仔餡, 好似街上有這款味道, 不過自己未試過, 都係聽家人講. 餘下既紅豆蓉, 應該會用來既其他甜點, 我又想食紅豆包, 豆沙餅, 炸煎堆... 哈哈, 太多選擇啦, 遲D成功再報告大家.

食譜: 紅豆400g
          砂糖150g
         麥芽糖50g
         菜油兩湯匙
         澄粉一湯匙



6 則留言:

  1. 我都會自己整紅豆蓉,自己整可以控制甜度,祝妳們一家新年快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝袁太, 對啊, 自己整無咁甜呢!👍🏻

      刪除
  2. 雞蛋仔餡又幾得意喎,我諗起椰汁紅豆冰呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎, 紅豆冰又正, 謝謝提議! 現在香港有朱古力味既雞蛋仔, 我都心思思想試呢。😁

      刪除
  3. 紅豆蓉用途很多,自製合自己口味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我今日整左紅豆雞蛋仔, 好味道. 👍🏻

      刪除