2017年1月9日星期一

紅菜頭雜菜高湯

上次買左D雞肉整雞絲粉皮, 拆肉後淨番D雞骨, 記得blogger 袁太有教過可以用來做高湯, 所以就係超市買D蔬菜, 跟手見到D紅菜頭, (其實紅菜頭我都ok, 不過就好少自己煮, 人地話有益, 所以買左回來煲湯) 所以煲菜係紅紅地色, 我第一次用紅菜頭煲湯, 加蔬菜同雞骨煲左兩個鐘, 啖湯好味道, 清得黎又有D似老火湯, 放涼後入冰粒下次煮麵用. 🍜





8 則留言:

  1. 我好怕紅菜頭的色,所以好少食。

    回覆刪除
  2. 我覺得用紅菜頭煲羅宋湯幾好,唔會覺得好紅,而且會甜啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎, 謝謝,等我又試試羅宋湯, 我like 飲這款湯.

      刪除
  3. 紅菜頭湯好甜,間中都有煲。

    回覆刪除