2017年1月11日星期三

紙黏土 DIY Air clay

哈哈, 我真係好喜歡整野, 仔仔又係一樣, 不過大家興趣不同, 我喜歡同毛冷玩遊戲, 仔仔就喜歡砌野多. 最近係網上發現原來紙黏土都可以自製, 這個星期有時間, 就同仔仔一齊動手整啦! 這個興趣好好啊, 又係一個親子活動, 難得大家鐘意又可以一起做. 仔仔越來越大, 有時會有自己不同既想法. 加上現在電子產品多, 怕佢睇得多會快帶眼鏡. 

講返紙黏土先, 其實我家都有, 不過係要放入焗爐(Polymer clay), 以前試過買風乾個款 (Air clay), 不過未用完一包已經乾晒. 這次再玩紙黏土應該有五年前既事啊. 見家中有晒材料, 跟著開工. 材料混合好, 等24小時, 就可以用得, 少少份量, 都夠我地用. 不過吾知點解乾左後, 白色既佈份( 原色)顏色有少少透明感, 可能要補番D白色顏料會好D. (因為個做法係主力做顏色球, 等我現在自己記錄在這裡, 下次留意番) 


仔仔既第一件手作, 大家估到係咩嗎? 其實係波板糖... 嘻嘻. 🍭

https://m.youtube.com/watch?v=zqZpFZ3BfU8







6 則留言:

  1. 紙黏土自從小學之後,都無玩過啦

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 嘻嘻, 佢其實想整模型, 所以整左個易D既波板糖試下效果先.

      刪除
  3. 黏土以前細個都鐘意玩,不過而家好耐冇接觸過呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗我細個玩紙黏土時同我個仔差不多年紀, 所以現在想俾仔仔試試.

      刪除