2020年4月18日星期六

一雞數食

今個星期去超市買左一隻雞回家用鹽醃左一晚 第二日就焗雞先將隻雞放室溫半小時就將薯仔切角用油拌勻開焗爐放薯仔在下層加紅蘿蔔一齊焗之後放雞在焗爐中層溫度165半小時雞左右反轉薯仔反下佢等佢兩面受熱紅蘿蔔搽上蜜糖継續焗多半小時合共焗左一個小時雞後就完成了.切雞後 加左粟米同剛焗好既配菜就食得🍗🥕🌽🥔
因隻雞我地四個人只係食左兩個腿同一個雞胸肉其餘既就拆骨起肉整左個火腿雞絲白汁意粉🍝
今晚晚餐煮左煙肉雞絲芝士墨西哥卷🌯食左一半先記得影相哈哈😜
今次我焗雞成功雞剛剛熟又無血水所以要寫低佢等我下次記得點做. (因為我次次都一係太乾一係吾熟)
我覺得個要點就係隻雞放左室溫先焗我第一次放室溫(食譜教次次我都係雞立即由雪櫃放入焗爐焗食譜話放一陣室溫可以令雞焗得平均D. 😊



2 則留言:

  1. 我好少焗鷄
    一雞三食好煮意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好少, 多數我老公焗多, 因佢整得比我好. 不過自己又想學下整, 所以又買隻返黎試下.😊

      刪除