2020年4月24日星期五

雞尾包, 菠蘿包, 曲奇

今日終於焗左麵包分別係雞尾包同菠蘿包早早已經想整不過一係忙一係懶所以遲遲未做現在有時間快快趣整🍞小朋友都比較喜歡菠蘿包我食時仲加左牛油係中間好正😍
因為反正開焗爐所以整左曲奇三款食物一齊焗🍪就係因為一齊焗所以最後我D曲奇焗完變左石頭咁硬(因我用180度焗麵包食譜係用160度焗曲奇高手教路話温度太高令到D曲奇太早熟要分開麵包還麵包焗吾好貪快一齊焗我又長知識了下次會改善下.😊




2 則留言:

  1. 我就未試過一齊焗,可能食譜唔同,我焗曲奇係用180度焗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我這款係軟身曲奇, 所以溫度吾可以太高, 等我再試試先😊

      刪除