2020年7月25日星期六

新麵包機

我之前講過我部二手麵包機因疫情長期運作加已經用左五年, 上個星期終於退休啦. 所以我今個星期買左部新麵包機, 已經係我擁有既第三部麵包機, 前兩個都係二手, 其實我今次都想找二手平機, 不過之前D舊機用既壽命吾係太長, 加上我用量多, 所以決定買新機, 而且新機有保養, 優點多多. 
昨日送左貨, 今日就同佢剪彩啦! 先試做四個麵包, 不過份量太少, (個內膽容量係900克, 我今次個粉只有135克) 所以要用人幫手將D粉成團. 今次做左椰絲包. 🥐
下午又試機整水餃餃同煎餃, 今次做生菜雞肉餃, 好耐無食水餃啦, 不過我個人喜歡食水煮多D, 我自己一個人食十隻都ok. 🤣 今次用左250克中筋麵粉加122克水, 做左20隻水餃. 🥟下次會整中式包, 想食雞包仔啊🐔同貝果,bagel 呢! 🥯


3 則留言: