2021年1月28日星期四

煮麥皮, 蒜蓉包


上個星期係YouTube 有人介紹用壓力煲煮麥皮, 我有興趣想試 (因為家中有一大包麥皮未食, 次次要用爐火煮先有得食比較麻煩, 加上我份量少, 一人前, 所以真係好少食)🥣

這個方法係1 cup 麥皮, 1 cup 清水,  1/2 cup 牛奶, 2 湯匙糖 (我比較喜歡食甜, 所以份量比較多)

將全部材料加入壓力煲, 選4分鐘功能, 煲自動排氣後就食得. 有餘可以留返下一日食.




今日仲整左蒜蓉包, 好食 🥖💗 
成麵團後, 先搓圓同平, 用叉穿小孔, 再放入焗爐焗十分鐘 (餅底成型後, 才放蒜蓉牛油同芝士上麵包) 再入焗爐焗十分鐘就食得 (目的係要令芝士溶化)

食譜: (可以做到四個中型蒜蓉包)

300g 中筋麵粉, 200g 溫水, 10g 酵母, 1 湯匙糖, 1 茶匙鹽, 1 湯匙油 (麵包機開機後, 成團五分鐘才落) 蒜蓉, 牛油


2 則留言:

  1. 我都未用過中筋麵粉整包,整法包我都係用高筋溝低筋,有機會想試下效果如何。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我疫情後已經轉左用中筋麵粉做包, 因為效果都幾好, 可以試試😊💗

      刪除