2015年6月11日星期四

完成鉤織被仔啦!

終於完成張新被仔啦! 今次用左三個幾星期就完成, 咁快手, 係一來張被仔細, 得24吋x23吋, (哈哈, 原本以為會大張D, 因我跟相鉤, 係無圖pattern, 所以吾知尺寸) 二來鉤開想快D完成, 所以用左小小應該睡覺既時間鉤, 每晚遲少少睡. 


自己好喜歡啊, 顏色同花紋都係第一次咁整, 謝謝谷友分享同介紹.今次外圍用左貝殼花紋, 簡單又容易. 我會放係車仔到, BB睡覺左可以當被仔用. 其實BB好適合用鉤織被仔架, 因為有細孔, 蓋住左BB都不怕, 不像傳統被仔. 我以前生左BB後, 個姑娘朋友都係介紹我用鉤織被仔架. ❤️



這個被仔有25個granny squares組成, 每個有三種主色鉤成一個好似花既圖案, 外圍用米白色併合. 睇相(圖) 時以為一個square(一片正方形)好細, 試鉤第一個先發現都好大個, 如果下次再鉤, 我會加多幾行, 應該會好D! ^^

15 則留言:

  1. BB被仔配色和諧,細滑舒服,好勁呀!

    回覆刪除
  2. 好叻! 顏色好好~
    我已完成granny squares,但因天氣熱,遲D先做併合.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小桃, 這次我第一次併合, 初初以為好易, 但我要分兩日先完成到呢!

      刪除
  3. 一邊照顧孩子仲有時間可以鉤完作品,好厲害呀...

    我好怕拼接的...

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Jose, 我第一次併合, 原本都有D難度.

      刪除
  4. 好厲害呀媽媽!被仔好靚,真係好靚!^^

    回覆刪除
  5. Thank you so much! 想快D睇下個樣, 因為第一次鉤這款. ^^

    回覆刪除
  6. 媽媽親手鉤的東西。除有實用價值仲好有紀念價值

    回覆刪除