2015年6月21日星期日

Wonder core 萬達康 運動器材 - 減肥日記

又黎記錄一下我既減肥日記, 由4月21日開始減肥, 體重由57kg, 今日6月21日,磅重係50kg, 腰圍瘦左4吋, 用左2個月時間, 就減左7kg... 哈哈哈, 好開心啊, 真係想開香檳慶祝一番. 到左第一個小目標, 減到50kg, 第二個目標就係減到45kg. 其實現在明顯睇得出個肚腩係細左好多. 連老公都話我瘦左.

我用食物控制加做運動減肥, 運動方面真係要多謝老公支持, 佢買左這個運動器材回家, 主要係因為這個器材可以針對身體部分減肥. 而且一機可以做多個瘦身器材, 腰, 手臂, 腳. 其實我主要用這個機做瘦腰運動多, 所以只做了sit-up, 同踏單車. 其他番而好少做, 因我買左第一個星期時, 用錯力, 扭傷左條腰, 原來我第一次玩, 不用加重太多, 負荷太大. 現在知道, 會每日加多十下, 慢慢黎, 就好好多啦! 


昨晚試左條要去朋友婚姻既裙, 終於拉得上個拉連啦, 不過個手臂用大腿D肉仲好肥下, 要努力D先! 大家如果都減肥中, 一齊加油啦! Yeah!!!


12 則留言:

  1. 哈哈,減肥咁辛苦,咪攪我!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 我為食, 減肥見到甜點都好難忍口架. :p

      刪除
  2. 你的產後窈窕計劃進展不錯呢!輕鬆運動消除小贅肉,迎接夏天!(n_n)

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Charmaine, 我會努力, 夏天要穿靚靚呢! ^^

      刪除
  3. 係咪覺得自己靚咗呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 我諗如果減多5kg 可能好D. 不過現在真係覚得健康左, 人都精神D. :)

      刪除
  4. Kwan, 你真係好有恆心,好欣賞你的毅力,真的很敬佩!
    小高就成日嚷著要減肥....但就...得個講字...我真係好懶呢 ~
    支持你,繼續加油 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小高鼓勵, 我今次減到, 都係因為有動力, 我以前都試過減肥, 不過做不到一個星期就give up, 小高加油啊, 大家一齊努力. :)

      刪除
  5. 見你減得咁成功,令芙芙好想買呢個返屋企玩下呢,
    芙芙次次話減肥,都冇恆心做運動,
    反而就喺食方面著手,最好梗係好似你咁,
    做運動減啦,咁會work好多~

    回覆刪除
  6. 謝謝芙芙鼓勵, 我都覚做法運動見效好多, 加油芙芙, 我地一齊努力, 迎接夏天, yeah! :)

    回覆刪除