2015年6月24日星期三

Maybelline lipstick 美寶蓮唇彩

其實我好少化妝, 由其生左2個之後, 更加少, 加上自己懶, 一年十隻手指數得曬化妝既次數, 但因為想係下月朋友婚禮影相時執番D眼耳口鼻見人, 所以今日去買左支唇彩回來. 我想買支唇膏, 但顏色找不到心水, 所以去左睇唇彩. 原來現在唇彩都有不脫色, 這支寫可以留在唇上長達24小時, 棗紅色加點閃粉, 幾靚喎.

回家立刻試試, 說明話唇彩塗在乾淨既嘴唇上, 等乾, 就可以加另一頭既唇蠟定型. 我等左5分鐘才上唇蠟. 好易用啊, 顏色又適合我, 今次都幾喜歡. 落妝又易, 暫時試左半日都無脫色, 下月去婚宴就吾怕D唇膏要時時補番啦!

補充: 今日用左全日, 發現要補多次唇彩, 可能食野飲野, 所以會退色, 不過都俾傳統既好.



8 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都喜歡, 仲加左少少閃, 幾靚架! ^^

      刪除
  2. 整天不脱色,每一刻都像是剛搽完那樣完美,超好用喎!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係大鄉里, 現在先知原來唇彩都有不脫色, 這支真係幾好用. :)

      刪除
  3. 我平時都好少化妝 , 最多都係化淡狀或塗唇彩 , 等我都買來試

    回覆刪除
    回覆
    1. 我現在真係好少化妝, 如果吾係去婚禮, 都吾會買支唇彩回來呢! :p

      刪除
  4. 我以前返工要日日化,覺得皮膚差架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都係日日要化妝架, 現在連用mask都懶呢! >.<

      刪除