2015年6月29日星期一

下午茶餃子

同老公傾開傾, 發現佢有幾個外國人同事喜歡食小籠包, 睇睇食譜, 原來要用豬皮整啫喱, 等入面有湯. 怕自己做吾到, 於是上網睇下有無D簡單既中式小食. 餃子幾好喎. 今早買左材料, 食完午餐立刻開工. 
先醒粉, 跟住醃肉同菜 (我用豬肉加白菜仔), 只係跟食譜既一半份量麵粉, 整到16隻大大小小既餃子. 完成立刻煎當下午茶. 味道ok 喎, 因為吾係用大白菜粉, 所以顏色黃D. 試食後, 下次醃肉可以再重味D. 仔仔食完, 話想帶D返學當午餐, 無問題, 難得佢鐘意食, 但只淨番五隻, 所以會煮個炒面底, 今次用個燜燒罐入住, 希望可以保持到個熱度啦!



16 則留言:

  1. 您自己整餃子皮,好叻呀!

    回覆刪除
  2. 自家製麵皮好叻,我多數買現成的!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Mei, 哈哈, 我玩下咋, 手痕, 好耐無玩麵團啦! ^^

      刪除
  3. 自家製麵皮,叻呀!我好懶,多數買現成的!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you EE, 哈哈, 我玩下咋, 手痕, 好耐無玩麵團啦! ^^

      刪除
  4. Kwan, 你真好心機!我都出去買現成多...好少自己再花時間整餃子皮,勁 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you 小高, 哈哈, 我玩下咋, 手痕, 好耐無玩麵團啦! ^^

      刪除
  5. 我都未試過自己整餃皮 , 次次都買現成架 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前都係買現成, 今次玩下試下, 又幾得意喎. :)

      刪除
  6. 我好耐冇買現成麵皮啦,習慣咗自家製
    btw大白菜粉其實漂白咗,冇咁有益不過靚囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來係漂左, 所以白D, 我仲以為用錯粉所以吾同色. ^^

      刪除
  7. 餃子當正餐,營養很均衡呢!
    自己做餃子皮,口感與機器製的完全不同,好叻呀kwan!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Charmaine, 我玩下咋, 又好味又得意, good. :)

      刪除