2016年9月2日星期五

白朱古力曲奇



大仔放最後一日暑假, 無野做, 咁一於整野食親子活動下啦.
原本想焗麵包, 蛋糕. 不過仔仔最後選左曲奇, 仲要加佢最愛既白朱古力粒粒.

跟這個食譜, 可以做到大約十五個細曲奇. 我無跟足食譜, 糖放少D, 其實都夠甜架, 自製好處係可以少甜, 感覺健康D. 一出爐, 我都忍不住食左三個, 新鮮好好食呢! 

食譜:

75g 牛油
80g 糖
1 隻細蛋
113g 中筋麵粉 (plain flour)
1/4 茶匙 鹽
100g 朱古力粒粒

可以做到十五個細






10 則留言:

  1. 好似某品牌呀😍😍好得👍🏻👍🏻

    回覆刪除
  2. 做得很好,囝囝幫手做?

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you EE, 係呀, 放材料, 幫手拌勻咁...哈哈.

      刪除
  3. 焗得好靚, 新鮮出爐好好味.

    回覆刪除
  4. 我家王子又係好鍾意白朱古力㗎,我自己就麻麻,中意黑朱古力多啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同老公又係麻麻地白朱古力, 不過吾知點解仔仔好喜歡.

      刪除
  5. 我比較喜愛白朱古力,好驚苦過我條命的黑朱古力

    回覆刪除