2016年9月6日星期二

蕃茄飯

放完暑假, 現在大仔返學, 小B跟我在家既時間比較多, 有時午餐吾知煮咩 (小B現在同我地食相同食物) 上星期買左蕃茄煲湯, 見有多蕃茄淨, 一於整電飯煲蕃茄飯啦.

這個飯又快又好食, 上午小B睡午覺前將一杯米加入電飯煲, 放入八分滿水 (因蕃茄有水份), 加鹽, 少許糖, 胡椒粉, 肉少許 (今次加左三文魚碎)同一個蕃茄放中間 (個蕃茄切走個頭, 背部切個十字, 方便熟D), 等D米煮熟就食得. 

這個就是我同小B今日既午餐, 佢都食得好快下, 其實之前Facebook 谷友瘋轉過, 自己也有試, 不過大仔怕食蕃茄所以無再整, 我好喜歡這個方法, 現在午飯會煮多D. 






12 則留言:

  1. 小B自己食飯,好可愛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小月, 其實大多我餵架, 自己試少少還可以😁

      刪除
  2. 回覆
    1. Thank you EE, 出奇佢喜歡食蕃茄飯呢! 😉

      刪除
  3. 回覆
    1. Thank you Li J, 哈哈, 佢吾發皮氣時都幾可愛架.😊

      刪除
  4. 加左三文魚碎一定美味得多,小B一定食得好開心呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝袁太, 可能真係D三文魚香, 所以小B喜歡食呢! 😊

      刪除
  5. 有益又放便,BB食最有益

    回覆刪除
    回覆
    1. 對啊, 有益又好食, 最重要小B like 呢! 😘

      刪除