2016年9月12日星期一

燉牛肉 Casserole beef

好想好想食牛肉, 見超市有一粒粒既普通牛肉粒 (完全吾知邊個部分, 不過做跟特價, 見到有D肥膏, 就買左盒試試) 最方便既做法就係燉牛肉, 將紅蘿蔔加洋蔥切粒, 再放入鍋炒香, 加牛肉粒炒到外面變色, 加調味粉 (D調味粉係超市買, 加凍水拌勻就用得) 之後將全部食物放入玻璃盆, 開焗爐焗1 1/2小時, 食得. 不用睇火又方便, 濃郁牛肉汁伴鬆軟既牛肉, 好食. 食譜教伴薯蓉, 不過我鐘意跟飯多D.
下次如果超市又有特價牛肉, 會買多D, 一次過整定D, 到時想食返熱就ok. 



14 則留言:

  1. 我都係鍾意緊飯食,啲飯吸咗牛肉汁好好味呀

    回覆刪除
  2. 這樣煮法很方便呀!
    我好多時也會做多一些放入冰柜,那在沒空日子便可拿出來吃。
    預祝中秋節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝, 祝中秋節快樂!
      放入冰箱想食隨時都有夠方便.

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀, 放入焗爐就食得, 好適合天氣熱時煮飯.

      刪除
  4. 回覆
    1. 伴薯蓉都好食, 朋友仔話出面餐廳跟意粉都正.

      刪除
  5. 以前我都買過,煎香要來炒西斤都幾好。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我係牛魔王, 好喜歡食牛肉, 可惜家中大小吾太like, 為有出街食.

      刪除