2016年9月8日星期四

雪菜火鴨絲炆米




之前睇肥媽教用火鴨絲做餸, 記得雪櫃有半隻鴨, 又找到包雪菜, 咁晚餐一於食雪菜,火鴨絲炆米啦. 以前返工, 茶餐廳午餐多做叫這個食, 不過有時好油. 自己整可以乾身D, 不過就好易碎, 我有時仲喜歡加辣椒油, 仲正...哈哈. 😂😂

12 則留言:

  1. 我諗酒樓餐廳知道用甚麼牌子的米粉,韌啲和爐火猛啲,咁煮出來就冇咁碎……🤔😆😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝到訪, 有bloggers 介紹其他米粉, 等我又試試先. 😄

      刪除
  2. 米粉有分放湯用同炆炒用㗎,你好似買咗放湯用嘅米粉呀,通常用來炒或者炆嘅米粉,係一大包,而唔係一個個米粉餅嗰種,用嚟炒嘅米粉其中一個名叫做排粉呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以為一樣, 謝謝你, 等我又試試其他先. 😉

      刪除
  3. 用新竹米粉就一定唔碎,不過,聽說米的成份不多,但對身體冇害。

    回覆刪除
  4. 我好鍾意加多D芽菜煮好好味.

    回覆刪除
  5. 我用開天鵝牌個隻黎炒米同炆米呢

    回覆刪除