2017年8月5日星期六

翠玉瓜意粉 Courgett spaghetti

這個翠玉瓜意粉係外國網站已經有好多人介紹, 因為這是健康食品, 用蔬菜來代替澱粉質. 係呀, 我又要減肥了, 暫時未做運動, 所以想從飲食著手. 知道這個食品好耐, 今次係朋友介紹下試左煮這個. 我用水煮左一分鐘, 去水後再炒多4分鐘, 食前加蕃茄醬. 
其實網上教用水煮一分鐘已經可以食, 但我試味後覺得草腥味好勁, 所以再炒多4分鐘. 食後感, 又真係有少少似意粉, 因佢切到一條條, 我喜歡蕃茄醬拌勻一同食,  比較好食D, 無咁草味. 
有下次, 不過會自己買翠玉瓜切絲. 佢卡路里比較低, 100克只係20卡路里, 這個一大碟有250克, 即50卡路里, 飽肚, 自我感覺良好D.  😁

8 則留言:

  1. 有工具刨絲就比較好,否則切絲太浪費時間又冇咁靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我見過一部機攪, 快靚正呢. 👍🏻

      刪除
  2. 飲食均衡,什麼都要吃,份量少D

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你, 現在晚餐開始食少D飯, 希望遲D有成績.

      刪除
  3. 我見過示範用一部机攪,出來好似麵咖

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都見過, 又快趣又方便, 幾好架. 😊

      刪除
  4. 我本身麻麻地鐘意翠玉瓜呢

    回覆刪除