2017年8月11日星期五

蜜瓜雪耳豬肉湯 <智能高速煲>

有新高速煲玩, 所以日日試新野, 今日煲左蜜瓜雪耳豬肉湯. 走左去超市買過細蜜瓜, 我都係第一次用蜜瓜煲湯, 聽就聽得多. 用左個高速煲, 一個小時多D完成. 好香喔!我好喜歡食雪耳架, 不過個高速煲細, 得三公升, 所以只係放左半個雪耳. 試味後, 個湯好清甜啊!我吾放鹽都ok, 飲完好舒服啊, D蜜瓜仲好食添, 有下次. 🤗
材料 : 蜜瓜 , 紅蘿蔔 , 雪耳 , 豬肉, 果皮 (預先浸軟, 去囊)
 , 鹽 , 蜜棗 , 南北杏 , 薑, 水 1.5公升




4 則留言:

  1. 我就煲哈蜜瓜湯,妳就煲蜜瓜湯,好夾呢,每次煲蜜瓜我都鐘意配雪耳呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 係呀! 這個蜜瓜配雪耳好好食呢! 下次我又用哈蜜瓜煲湯, 一定好甜. 😘

      刪除
  2. 回覆
    1. 對啊!第一次飲好正, 下個星期再煲多次先! 😊

      刪除