2014年8月14日星期四

麵包機製烏冬之上海粗炒

 最近見到bloggers同Facebook 用麵包機整烏冬, 又幾得意喎, 所以一於試下, 其實之前未有麵包機都用手整過. 不過今次出來既效果好D, 所以同大家分享一下. 麵條因上次既經驗已經切幼左, 但煮入水後, 依然變粗麵條, 所以今次用來整上海粗炒啦. 自家製烏冬口感出來比較紮實同彈力,  同一般福字牌烏冬不同. 

材料:

高粉 200g

水 100cc/ml

鹽 2 tsp

做法:
1. 將麵粉、鹽、水放入內鍋中;
2. 選擇麵團程式,按下開始鍵;
3. 15mins後,麵糰完成,關掉電源;靜置30mins醒麵糰;
4. 工作台撒少許手粉,放上麵糰,用刮刀切片2等份, 用刀子切成條狀, 切好用手拿起抖落多餘的粉

5. 鍋中放入大量的水煮沸,將(4)完成的麵條甩去多餘粉末後,放入鍋內煮10mins,用篩網撈起,放入冷水中。
6. 完成




8 則留言:

  1. 叻! 我愛吃上海粗炒~DIY難得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 今次如果吾係煲熟麵條似粗炒, 我都真係未試過自己煮上海粗炒, 日後會再煮 :)

      刪除
  2. 回覆
    1. 謝謝, 出外食好多油, 自己整可以做個小油版. :)

      刪除
  3. 哈哈, 原來麵包機都可做面條, 我又要試 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 之前bloggers係用有pasta功能既麵包機做, 但其實用普通dough功能都一樣ok, 快D試下啦. ^^

      刪除
  4. 我以為麵包機只可以整麵包

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個麵包機仲有果醬, 蛋糕功能架, 不過這些功能我都未試過, 多數用來做麵團多. :)

      刪除