2014年8月18日星期一

吾淑吾食之檸檬雞

其實這個餸大家好耐之前已經知道, 係其他bloggers中也有煮過, 但我是近來才重睇這個節目才跟著做, 真係好易又特別. 檸檬雞, 我地一家一向係炸雞伴檸檬汁煮實, 而不是用新鮮檸檬的. 風味又不一樣, 吾知配其他肉類又得吾得呢?

有了之後, 好喜歡飲湯水, 所以一有時間就煲, 上次係青紅蘿蔔伴排骨湯, 想飲蕃茄湯, 又買左兩個蕃茄配薯仔豬骨湯, 原來用豬骨煲湯係濃郁好多, 好好味, 下次都用豬骨煲湯至得. ^^

食譜 :

雞肉, 檸檬 1個, 生抽, 老抽, 蠔油各一湯匙, 片糖 1.5片

做法:

1) 雞肉略醃, 炒至變色巳可以

2) 加入汁料, 將檸檬切頭尾, 切成三片加入鑊中, 再加入片糖

3) 煮好加入雞肉反炒, 完成.



10 則留言:

  1. 簡單方便,Gigi姐啲餸好實際。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意, 等遲D再睇下Gigi姐其他食譜先. ^^

      刪除
  2. 好簡單好易煮.
    恭喜晒呀!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我其實未係電視睇過這個節目, 我都係上網睇多.

      刪除
  4. 吾淑吾食做埋今個禮拜,有啲失落添

    回覆刪除
    回覆
    1. Gigi姐D食譜好易跟, 所以我都好喜歡這個節目.

      刪除