2014年8月23日星期六

飛碟三文治加壽司

這個星期中, 問仔仔想要食什麼做早餐, 仔仔話要食三角型多士, 諗左一陣, 原來仔仔係想食飛碟三文治, 於是把三文治機係櫃底找回來. 屋企無什麼材料, 一於用車打芝士碎加麵包. 熱力令芝士融化, 非常美味. 這部多士機我在N年前買回來的, 香港咖啡店會有好多口味, 有呑拿魚, 火腿, 芝士等等, 我喜歡加蕃茄仔同芝士一起食. 

下午有時間, 一於整仔仔鐘意既壽司做下午茶. 上星期仔仔話要食佢最愛既三文魚壽司. 出街食饀料又少, 自己整就大食夾抵啦, 包同切都吾係咁靚, 有待改進, 但自己食就不怕啦, 嘻嘻. 


14 則留言:

  1. 我都有部飛碟,真係N年冇用

    回覆刪除
  2. 包壽司真係易學難精呢

    回覆刪除
  3. 飛碟三文治簡單得嚟又好食呀!

    回覆刪除
  4. 壽司餸多多~ 加多少少飯, 巷是大力少少~

    回覆刪除
    回覆
    1. 出外食就多款, 但仔仔覺得三文魚不夠, 所以佢喜歡自己整, 哈哈. ^^

      刪除
    2. 謝謝, 等我下次再試試先. :)

      刪除
  5. 我個女都好喜歡食壽司, 佢細時考完試都會帶佢去食一次.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我父母以前又係考完試帶我地出去食pizza. ^^

      刪除
  6. 回覆
    1. 哈哈, 其實吾係好大件, 不過我切得吾係咁好咋. :p

      刪除