2014年8月24日星期日

蘭花

係近新年時影過盆蘭花, 好耐無同佢地影相, 兩盆蘭花已經由花蕊到現在開花啦! 兩盆蘭花都是同色紫色, 同樣這兩盆蘭花也是第二次開花, 所以見到佢地盛放, 睇見到好開心啊. 一盆有六朵花, 另一盆有九朵花. 少花個盆其實原先有更多花, 但上次放出去吹風時, 風太大而拆斷了, 好可惜. 蘭花既花期很長又美, 新年都現在還仲有花觀賞, 只係每個月掉些花兒. 上個月有一盆仲不斷生花蕊, 我想到聖誕還有花兒盛開. 感恩. ❤️



16 則留言:

  1. Kwan,
    你就好啦, 我的第2次開花只有2朵和很細小, 開完花後又c了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝靚芒, 其實我今次D蘭花再開第二次係意外驚喜呢! 我之前種蘭花都係好少同細朵架.

      刪除
  2. 我好鍾意蘭花, 夏天開得特別快 :)

    回覆刪除
  3. 好靚呀,我屋企地方細,擺唔到植物呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小月, 我老公好鐘意種植物, 所以我又種小小玩下. ^^

      刪除
  4. 好靚呀, 你好好心機打理, 我種過幾次蘭花, 沒花開的, 根也被我種壞了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝, 我以前種, 都種C左好多盆架. >.<

      刪除