2014年8月26日星期二

章魚小丸子之cake pop maker

上次提到cake pop maker 除了可以做棒棒蛋糕外, 仲有這個, 當我見到部機時立刻有這個問號, 可以用來做章魚小丸子嗎? 原來真係得架. 好開心, 因為出來既效果好似同好好食. 仔仔第一次食, 佢都好鐘意, 一次食左六粒添. 等老公回來, 今晚既晚餐就係章魚燒伴雞肉炒烏冬同西洋菜湯. 我地食完晚飯後, 覺得吾夠口, 一於再整過, 又食多十二粒, 飽飽啦!

麵粉食譜:


  • 低筋麵粉200g
  • 全蛋1顆
  • 300cc
  • 1細匙
  • 1大匙
  • 白胡椒少許


可以加入其他食材, 如章魚, 腸仔, 魚蛋, 椰菜, 葱, 栗米, 芝士...

http://youtu.be/nFWPxbwsiL8

這個係用cake pop maker 做法既短片, 我都係跟佢做的, 但最後既時間我改左至1-2分鐘才轉小丸子一次, 令其顏色金黃D.

最初我只做了六粒試下個效果, 第一次, 一般, 再做就越來越好啦.




11 則留言:

  1. 章魚小丸子好味呀, 自家製健康又好味 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. btw, 你估整唔整到大粒雞蛋仔呢?

      刪除
    2. 謝謝, 你好叻啊, 真係有食譜可以整雞蛋仔, 遲D會試試. ^^

      刪除
  2. 幾好喎,咁又多樣功能啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 上網找到有人用來整meatball 添架, 吾知好吾好食呢! ^^

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀, 真係好好食, 現在自己都整到好開心啊! :)

      刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈, 我都估吾到部機可以做到咁多食物, 我初時以為只可以整蛋糕咋. :)

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀, 我好喜歡食架, 一次可以食八粒, 嘻嘻. :)

      刪除