2014年8月29日星期五

奇華蛋黃奶皇

就快中秋節, 所以家人送些月餅給我們, 其中一款就係奇華既蛋黃奶皇月餅, 這個月餅細細個, 但好好味, 建議食法, 放入微波爐20秒, 好香啊. 連吾喜歡食月餅既仔仔都喜歡食, 就係因為這個原因, 我今日訂左月餅模, 希望趕得到中秋前完成我第一次酥皮奶黃月餅啦. ^^ 


好多謝家人仲送左包花膠螺片湯包, 湯味濃郁, 餘下既湯料如花膠, 螺頭切片, 我加入冬茹同豬脷一同炆, 又有一碟餸加料啦. :)

9 則留言:

  1. 我今年都試左第一次做酥皮奶黃月^_^

    回覆刪除
  2. 外面的月餅很貴,自己整,慳錢好玩又有得食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想做月餅好耐啦, 今年仔仔話喜歡食月餅我先有動力去做, 因我家人麻麻地好月餅, 我怕整完無人要. :p

      刪除
  3. 整月餅好複雜,我唔敢整呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都怕, 不過仔仔今年話喜歡, 我又心思思想試下. :p

      刪除
  4. 係呀, 朋友話有D酥皮月餅好食到無得買, 好似半島個D好好味, 不過我未試過.

    回覆刪除
  5. 今年出咗好多奶皇月餅

    回覆刪除