2014年8月20日星期三

Cake pop 棒棒蛋糕

暑假多時間, 所以有時間同仔仔一齊做下蛋糕, Cake pop 棒棒蛋糕係香港好多人識, 但我自己首次接觸係在一個公益活動第一次食. Cake pop 細細個, 有D仲整公仔樣, 真係好吸引. 之後我上網睇食譜, 焗左個蛋糕, 弄碎佢之後再加icing cream, 但出來既作品好甜, 不合口味, 之後就再無試做啦. 係烘焗店見到有cake pop 既蛋糕模賣, 心思思想買, 不過review 評論一般, 心大心細, 所以無帶回家. 

好多謝家人送左個cake pop 機俾我, 今日第一次用, 好喜歡, 又易用又快, 原來部機仲可以有其他用途, 等我下次再介紹. 部機首先要預熱4 分鐘, 掃油之後放蛋糕料, 不要太滿, 再焗多4分鐘就可以. 煮融左朱古力後, 加朱古力做裝飾, 今次做型麻麻地, 不過好好玩, 仔仔都話要再玩! ^^


14 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀, 原來部機吾只整蛋糕, 仲可以有其他功能, 遲D再介紹. :)

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀, 好好玩, 仲要快趣, 用焗爐要15分鐘, 這個4分鐘就OK, 真係快靚正.

      刪除
  3. Kwan,
    架機焗出黎1個波咁? 請影下佢真身黎睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi 靚芒, 我post 左部機上新blog 介紹啦, 有時候過黎睇下啦 😊

      刪除
  4. 好得意, 小朋友一定好喜歡.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 仔仔好喜歡呢, 又有得食又好玩. :)

      刪除
  5. 開 party 整好呀,可以整唔同裝飾,小朋友可以一人攞一個食!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 以前團購見過有學整蛋糕既公司有學整cake pop 既課程上.

      刪除