2016年1月4日星期一

鉤彩虹煲墊

放假無野做, 所以多左時間鉤野. 這個彩虹煲墊又係用左星期六, 日時間整出黎. 其實個圖係整隔熱墊, 不過我覺得做煲墊靚D. ^^ 第一眼見個圖pattern, 已經心心眼. 因為D顏色好靚啊, 好似彩虹咁, 個人望落都開心D. 剛好屋企有齊所以顏色, 立刻開工, 整完個人都開朗D, new start, new hope. 新年新希望. :) 

http://colorncream.blogspot.nl/2013/01/tutorial-vintage-flower-potholder.html




12 則留言:

  1. 好靚呀~
    有D似孔雀開屏 :)

    回覆刪除
  2. 簡單樸實又耐看,很美的家飾品,給個讚~

    回覆刪除
  3. 好靚呀!您真係好叻勾織喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小月, 你太客氣啦! 講個小秘密你知, 我家D毛冷球現在多到要用衣櫃放呢! 哈哈. :)

      刪除
  4. 好靚呀!顏色又襯得好!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you EE, 我都好喜歡這些彩虹顏色啦! :)

      刪除
  5. 我覺得似一朵盛開嘅花呀

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Li J, 我整完睇到都開心呢! ^^

      刪除