2016年1月5日星期二

星星毛氈 crochet star blanket

整理電腦相薄先發現原來未介紹我鉤既星星毛氈 crochet star blanket. 其實係2015年既手作, 用左三個多星期完成. 

自己第一次鉤星星形毛氈, 跟YouTube 學, 但第一次個中心星形鉤錯左, 要拆過再黎個. 有經驗之後, 第二次順好多, 鉤法只要重複, 每行加多兩針就得, 很易做.

選家中最多又少用既顏色作毛氈, 出奇地顏色好配, 自己又喜歡. 用黎做左BB 出街用既毛氈. 都好大張下, 有43吋. 顏色係米白, 水手藍, 同淺藍色, 好男仔呢! Boy style...嘻嘻. 吾知大家記吾記得我之前鉤既另一張毛氈, (下圖)個張氈出到街好多人話BB 係女仔喎, 所以今次用返藍色應該會好D.





14 則留言:

  1. Kwan, 真係好叻女!靚靚 ^^

    回覆刪除
  2. 呢張都好靚,俾個讚同叻妳先得呢

    回覆刪除
  3. 呢張好特到喎,通常係圓或方形,您好叻呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小月, 係呀, 我都係第一次見星形毛氈, 個外國朋友教我用星形可以用來包住個BB, 所以我有興趣自己鉤番件。 :)

      刪除
  4. 回覆
    1. Thank you Li J, 哈哈, 我打發下時間姐, 不過我真係好喜歡crochet. :)

      刪除
  5. 回覆
    1. Thank you EE, 哈哈, 我打發下時間姐, 不過我真係好喜歡crochet. :)

      刪除