2016年1月21日星期四

網上購物

哈哈, 又買野啦! 今次網上購物shopping, 買左包日本隱形塑眼貼線超自然雙眼皮貼膠條纖維條, 第一次聽, 原來這產品係日本已經有第三代. (女人我最大既Kevin 老師推薦的) 睇介紹短片, 覺
得好自然, 所以上網買包試試, 同一間店仲見到收納盒, 所以又買左. 今日兩個貨到左, 立刻睇睇先. ^^


 

第一次用雙眼皮貼吾成功, 要第三次才得, 仲要打孖兩條先得 (可能我眼皮厚), 出來既效果ok, 好自然. (影相雙眼個張我只係貼了右眼, 但整睇好難分辨, 那隻係加工), 試左半日, 無紅同腫. 想除下, 要用落妝油幫手, 都好容易, 我想用多幾次, 手摯會好好多.同埸仲有收納盒, 細細個用來放襪, 仲要係粉紅色, 心心眼呀!



8 則留言:

  1. 化妝產品真係日新月異,我實在太out啦

    回覆刪除
    回覆
    1. Me too, 好耐無化妝, 有好多都吾識用呢, 要問問我妹研究下先. ^^

      刪除
  2. 靚女的玩意,冇我份>∩<

    回覆刪除
  3. 我平時好少化妝,所以好少用呢d野呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好耐無化, 要問我妹一齊研究下先! 我俾人笑似大嬸喎, 所以要整理下個樣. ;p

      刪除
  4. 回覆
    1. 嘻嘻, 現在要努力D整理下自己先得. ^^

      刪除