2016年1月13日星期三

雙天鵝

因為家中既中國茶包茉莉味用完, 所以上次聖誕買左盒茶, 以為係茶包, 點知原來係碎茶葉. (買時大頭蝦無睇清楚, 仲買在包大盒 >.< ) 咁點算好呢?

其實我係有個大茶壼, 但太大, 我得自己一個人飲, D茶浸耐左太濃, 吾太喜歡. 所以又俾個藉口買野啦. 其實之前係街見過D得意茶隔, 好似人仔咁又有, 海豚又有, 不過都小小貴. 所以上網站睇睇先再購買, 嘩! 好平啊! 又多款, 價錢大約hk12到. 


原本選左隻心型銀匙, 不過睇睇下俾我發現這個天鵝款, 鵝身放茶葉, 鵝頭可以掛住在杯邊. 小巧又可愛, 這個外型好優雅, 真係一見傾心, 有兩個顏色, 一黑一白, 加多hk5, 可以有兩個 (仲好, 兩個色都喜歡, 一於買晒佢) 個網站仲要免郵費, 真係覺得好抵, 又靚靚, yeah! 


其他靚靚茶隔 茶隔


Https://blogof.francescomugnai.com/2013/08/creative-and-fun-tea-infuser-designs-for-the-tea-lover/

13 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀, 我一日飲4,5杯, 中西茶我都喜歡, 所以這個抵玩, 日日都用佢. ^^

      刪除
  2. 個茶隔幾靚,不過我同袁生都唔係嘆茶之人呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 我剛剛相反, 日日飲4-5杯, 所以個茶隔好有用, 仲靚靚添, prefect. :)

      刪除
  3. 好可愛呀~日哦夜哦……哈哈😂😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 謝謝小月, 每日用, 見到咁靚, 人都開心D. ^^

      刪除
  4. 好可愛呀~日哦夜哦……哈哈😂😂

    回覆刪除
  5. 屋企都飲茶架,不過就次次焗一大壼先夠,所以要用環保紙整嘅茶袋

    回覆刪除
    回覆
    1. 環保紙茶袋係咩黎? 每日換一個?

      刪除
    2. 係呀,好似日本果啲茶袋咁

      刪除
    3. Thank you, 我未見過, 反而茶袋就上網見過. ;p

      刪除