2016年1月25日星期一

朱古力米卜餅 chocolate Rice Krispie

上個月係超市買左盒米卜俾仔仔做早餐, 點知仔仔話現在吾鐘意食這個做早餐. 點算? 咁大盒好耐先食得晒, 上網睇睇, 原來用這個米卜加朱古力可以做這個米卜餅.

材料只要用溶左既朱古力加米卜拌勻, 放入蛋糕杯中, 之後放入雪櫃定型, 快趣又易做既甜點就完成啦! 

這個當茶點食又得, 開派對party 又得. 仔仔話咁樣食仲好過只伴牛奶作早餐, 當然啦, 有朱古力嘛, 實好味啦. 哈哈. XD


9 則留言:

  1. 小朋友,有朱古力又甜,實話正

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 係啊! 我個仔話下次可吾可以加D棉花糖入去喎? :p

      刪除
  2. 好味!我D仔細個時,逢生日会,大食會,我都整咖,有時會加D花生果仁,提子干,真係老少咸宜咖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有乾果, 提子干好提議啊, 等我下次試試. 哈哈, 我個仔問我下次可吾可以加棉花糖喎? ;p

      刪除
  3. 我前排都整過,真係好鬼好味

    回覆刪除