2016年1月20日星期三

魚麵筋

謝謝blogger 自家製介紹同分享食譜, 這個魚麵筋好食啊, 又容易整. 今次我做左一半份量, 因個攪拌機只可以放500克魚柳.

昨晚仔仔們睡晒就開始炸, 新鮮真係好好味, 我同老公一齊試味, 停吾到口呢. 不過都留左D今日午餐放湯食, 諗諗地, 似食魚腐. Yeah! 日後食湯麵又有多個選擇啦! 


12 則留言:

  1. 唔錯呀!不過我好怕炸嘢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都少炸野, 今次我用細煲炸, ok 架.

      刪除
  2. 我今年想食少的肉多啲魚呀,所以會整多啲呢類型嘅魚副產品

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你分享食譜, 老公大讚好食呢。

      刪除
  3. 好吸引呢!我鐘意呀!魚腐我又like ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好喜歡魚產品, 所以見到這個食譜, 就立刻買材料回家整, 好味!

      刪除
  4. 幾好喎,炸定放冰格,要起有得食!

    回覆刪除
  5. 這個幾好, 食湯麵時可以加餸! :)

    回覆刪除
  6. 如果用滾水灼會無咁熱氣,但食法不同了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我食湯麵時, 用來放湯入面, 所以ok, 無咁熱氣呢. ^^

      刪除