2016年1月7日星期四

羊腩煲

冬天有幾樣野我係特別鐘意食, 好似火煱, 煲仔飯... 其中一樣就係羊腩煲.

之前出街食得多, 自己整原來都好易, 仲平好多添. 這個羊腩煲我已經煮第三次, 因為家人同自己都好喜歡食, 食完暖粒粒.

材料又簡單, 我無支竹, 如果加左仲正. 當然仲有長生菜, 羊腩煲必食, 現在我睇番相都想再食呢! 我好喜歡食京葱, 所以加左好多落去, 仔仔平時吾食, 今次都食晒D蔬菜, 叻叻. :)



8 則留言:

  1. 流哂口水呀,我都想整呀,但我大新抱唔食羊,所以要等佢地不在家吃飯,我才會煮,但就得自己食又唔想煮>00<

    回覆刪除
  2. 羊我全完入唔到口,真係可以惜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾怕, 等我下次再煮其他食物請EE食. :)

      刪除
  3. 我買唔到帶皮羊腩,否則呢個我會成日整!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我煮這個同你相反, 無皮架. 我地一家有皮麻麻地;p

      刪除
  4. 天氣凍食羊腩煲真係好正架

    回覆刪除