2016年1月14日星期四

糖醋魚


係blogger EE到見到佢地食糖醋魚, 好想食啊!以前係街食得多, 自己就未整過, (魚柳我多數做粟米斑塊多) 所以今日解凍左雪櫃包魚柳, 做左今晚既晚餐. 好好味啊, 仔仔大讚, 仲要求加餸加飯, 見佢咁鐘意食, 分左我個份既四份一俾佢. 仔仔平時吾係食咁多架, 又食得慢. 今日二十分鐘食晒, 我叫佢記住這餸名, 日後想再食就記得叫媽咪整啦!



10 則留言:

  1. 我都好鐘意食糖醋魚,不過袁生唔食酸野,所以平時都冇得煮

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個仔好喜歡酸野架, 所以佢今次大讚呢! :)

      刪除
  2. 仔仔食得咁開心,你應該仲開心呢

    回覆刪除
    回覆
    1. Hehe... 係呀, 難得佢喜歡, 平時真係慢世魔王黎架. ;p

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈, 仔仔喜歡食酸野, 今次大讚好味呢! :)

      刪除
  4. 仔仔鍾意食酸嘢,你要煮多啲啦 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 佢真係吾似其他小朋友, 喜歡食酸野, 有茄汁一定好送飯呢. ^^

      刪除