2014年9月10日星期三

野菜餅乾環

仔仔學校要求一些健康小食俾佢做茶點, 所以買左D生果俾佢帶回學校. 但仔仔反應一般, 所以上網找尋一些小食食譜, 有些係朱古力或花生醬做食材, 但學校建議帶健康食品. 見到這個餅乾用紅蘿蔔同香草做的. 以前仔仔細個好喜歡食紅蘿蔔, 但大個左就麻麻地, 想佢食多D蔬菜, 於是又整來試下. 

http://italltastesgreektome.blogspot.ca/2012/03/spinach-and-carrot-cookie-wreaths.html


這個份量可以做到30-35個, 但對我來說太多, 怕仔仔吾喜歡,所以只做了份量既一半, 吾知係咪我放不夠紅蘿蔔, 所以個顏色無食譜咁出. 但味道都OK, 我跟食譜再焗多次, 真係脆身D, 今日俾左幾片仔仔帶回去, 希望仔仔喜歡.




8 則留言:

  1. 可能係隻紅蘿蔔唔夠深色呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我要落多D紅蘿蔔先得, 今次我只係落左三份二咋. :p

      刪除
  2. 哈哈,太健康的食物,小朋友真係未必喜歡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 係呀, 我原本想整麥皮曲奇, 又係太健康, 仔仔吾喜歡. :p

      刪除
  3. 望落好似麵包 :) 仔仔鍾意食嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 幾似麵包, 仔仔喜歡食, 話下個星期再要, 哈哈. :)

      刪除