2014年9月18日星期四

Tea time snack 小食時間啦~

今日整左個健康小食俾仔仔食, 就係芝士磨茹薄餅啦! 之前我同老公係街食過法國薄煎餅France crepe, 中間的餡有好多款, 甜, 咸都有, 加上去有成十多款. 我地選左咸點, 芝士磨茹, 大大份, 芝士又溶, 好好食. 

所以今日又自己試下, 個餅身我就無自己整, 因我仲未整到圓身餅底, 次次控制時間吾得, 所以我今次買左Wraps 墨西哥餅回來. 




1) 先炒熟磨茹,

2) 張餅身放在平底鑊上返熱, 

3) 加入磨茹同芝士放在一邊,

4) 將餅身返轉, 兩面脆身, 中間芝士又溶曬就完成啦! 

脆脆地, 芝士又香, 好正架. ^^

20 則留言:

  1. 中間溶咗啲芝士好好食

    回覆刪除
  2. Wraps 我至愛呀, 好多變化, 加什麼餡都好食.

    回覆刪除
  3. 小朋友多數喜愛薄餅,多花款。

    回覆刪除
  4. Kwan, 早呀!你仔仔幾多歲?^^
    相信呢款小食大人細路都o岩食!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi, hi小高, 我仔仔今年7歲啦, 哈哈, 我地一家大愛這個小食呢! ❤️

      刪除
  5. 我都整唔到圓形嘅餅底, 不過自己整好食好多 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意, 自整好食D, 等我練習多D先. :) :)

      刪除
  6. 簡單易整,大人細路都鍾意食

    回覆刪除