2014年9月14日星期日

骨膠原啊!~

係blogger雀后http://kitva95.blogspot.co.uk/2014/09/blog-post_12.html

到見到佢整左骨膠原豐富既南乳炆豬手, 星期六立刻去肉檔買豬手回來試試. 家無花生, 又懶去買, 所以無落, 但出來一樣肉淋同皮Q彈, 仔仔都食左兩隻, 個汁送飯一流, 好好味, 仔仔超速食完餐飯, 哈哈. XD

只係準備豬手時功夫多些, 好彩老公幫手用火燒豬毛, 如果吾係都有排整, 多謝老公. ❤️

食完這個骨膠原, 好似飲左濃濃既花膠湯咁, 黏住個嘴呢! 這個平價骨膠原希望幫到D皮膚變靚D啦.. 嘻嘻~



14 則留言:

  1. 豬手好味呀!不過好高膽固醇及高卡路里,我久不久先食一次。

    回覆刪除
  2. 嘩!好正呀 ~ 小高鐘意呀!但我honey唔多好,次次整親得我一個食,雖然好鐘意,但餐餐食會好悶!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小高, 我地好耐先食一次咋, 因為吾鍾意處埋豬毛, 好彩有老公幫手咋. ^^

      刪除
  3. 真係好多骨膠原, 可惜我同班生都唔食豬手 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我喜歡食西式做法多, 好似德國豬手同bacon joint. :)

      刪除
  4. 我都好喜愛炆豬手,今晚我炆豬手做晚餐,不過係用涼瓜呢

    回覆刪除
  5. 炆豬手好正呀, 可惜我膽固醇偏高唔敢食.

    回覆刪除