2014年9月12日星期五

玉子豆腐

吾知大家喜歡食豆製食品嗎? 我就好喜歡, 好似豆腐, 豆漿, 豆腐花等等. 最近見到個食譜可以自家製玉子豆腐, 當然要試試啦!

材料: 無糖豆漿 250g, 4隻中型雞蛋


做法: 把4 隻雞蛋加入豆漿一起拌勻, 蒸10分鐘, 之後熄火焗15分鐘便成。


蒸完後, 立刻滾左個蕃茄豆腐蛋花湯, 試試個味道先. 好滑啊, 仲有蛋香既味道添.


所以我又整多盆, 遲D試下做其他餸先. :)


題外話, 原來玉子豆腐是用雞蛋做成, 因為口感似豆腐, 所以被人介類做豆腐. 含有雞蛋的豐富營養素包括蛋白質、鐵質、維他命B雜和必需脂肪酸,最適合成長中的小孩進食,幫助發育。


玉子豆腐也就是日本豆腐。「玉子」在日語中是雞蛋的意思,由於其原料中只有雞蛋,并没有大豆成分,所以這個玉子豆腐,就是雞蛋豆腐的意思。



14 則留言:

  1. 袁生好喜愛食玉子豆腐,雖然街買都好便宜,但自家製永遠最健康,今次到我來偷師,星期日試下整先,橫掂廚房有黃豆同雞蛋,不過如果蒸完食唔晒可以放係雪櫃keep幾耐 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 仔仔喜歡食, 所以我又跟人整. ^^
      我試過蒸完放左入冰格, 但溶雪回溫後, 玉子豆腐質地變成好似蜂巢咁, 口感也無咁滑, 所以吾建議放入冰格, 普通格放一兩天應該ok.

      刪除
  2. 自已用豆漿做,有豆類成份,是否同日本不同呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係不同, 我食個D日本豆腐可以放雪櫃冷藏, 但我整這個就吾得. >.<

      刪除
  3. 咁玉子豆腐咪即係硬啲嘅蒸水蛋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實這個玉子豆腐有蛋香, 但就滑身. ^^

      刪除
  4. 自己整新鮮D喎,叻叻!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 好食架, 不過記得吾好放冰格, 質地會變到無咁滑架. ^^

      刪除
  6. 嘩,自己整玉子豆腐,健康又有營養呀!!!

    回覆刪除
  7. 睇到都知好滑呀, 我都試下先.

    回覆刪除
    回覆
    1. Ok 架, 幾滑, 不過做完吾好放冰箱, 因會影響個質地, 會變蜂巢咁架, 吾好食. >.<

      刪除