2014年9月9日星期二

成功啦 ~蒸水蛋~

以前見人煮蒸水蛋以為好易, 做左家庭煮婦後, 先發覺原來睇就易但做就難. 試過用好多方法, 好似保鮮紙包住碟, 蒸時用筷子留D空氣, 等佢吾會有倒汗水, 等等, 但都吾成功.

但睇到blogger袁太http://elanie-kitchen.blogspot.co.uk既做法, 現在交功課, 今晚整左蝦皮蒸水蛋! 老公食第一啖已經話好滑啊, 大讚好味又滑滑, 仔仔仲用行動來證明今次成功, 就係在半小時內食完飯, 真係好開心, 謝謝袁太. ^^

做法就係大火蒸二分半, 之後熄火焗十五分鐘, 真係好似食豆腐花咁滑呢. 


16 則留言:

  1. 我都係用筷子方法,如水及蛋比例對的話係成功的

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝提點, 可能我個水及蛋既比例不對, 所以做出來無咁滑. :p

      刪除
  2. 可以告訴水,蛋比例嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾好意思Mei, 我今次隨意加水, 沒有水, 蛋比例的, 我只是跟住做法火力, 但出來都好滑滑. ^^

      刪除
  3. 咁快整左兩分半水蛋喇,知道妳老公同仔仔喜愛我都開心呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你Elaine, 我地個個都好喜歡啊. :)

      刪除
  4. 蒸水蛋方法都有幾種,呢個方法我都未試過,下次又try try先。
    我覺得蒸蛋的時間固然重要,但水和蛋的比例都不能忽視!你呢碟蒸蛋好得,好吸引 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小高, 這個方法幾好架, 快D試試啦! ^^

      刪除